sâmbătă, 7 februarie 2009

Valentine's Day is coming


Vine sarbatoarea asteptata de majoritatea tinerilor,in special celor indragostiti,ce tampenie.Ati incercat sa opriti pe cineva pe strada si sa-l intrebati ce inseamana ptr el/ea Valentine's Day?Va spun eu sigur ca a-ti primi un raspuns de genu' "pai uite chiar acuma caut un cadou pentru iubita mea,e o zi pe care mi-o voi petrece cu iubita la restaurant,cafenea,club etc".Ce urasc eu in perioada asta:toata magazinele se umplu de inimioare,floricele,si fel de fel de lucruri care sa-ti ia ochii si in special banii.Mai stie cineva macar ce reprezinta Valentine's day si care e scopul ei? Si pe langa asta noi suntem ortodocsi?De ce sarbatorim Valentine's Day?si nu ne vedem de Dragobetele noastre?eu nu-i vad pe catolici sa sarbatoreasca ceva specific noua,apropo avem ceva specific :-?;desi noi am ajuns chiar sa sarbatorim si Halloween,nu va mai dura decat cativa ani pana se va sarbatori in toata tara. Dar sa revenim la Valentine's Day,o sarbatoare devenita atat de comerciala,defapt pentru noi romanii perioada asta este uan plina de cheltuieli:Valentine's Day,Dragobetele,1 martie,8 martie, Pastele,si 1 iunie.Intr-o lume in care publicitatea decide si ne manipuleaza,in care bogatii isi iau banii pe seama noastra,nici nu mai stie cineva cine a fost Sfantul Valentin. Ei bine pentru cei curiosi va spun eu cine a fost Sfantul Valentin,conform legendei lui Belarus;Sfantul Valentin era un tanar care a suferit o deceptie atat de mare in dragoste incat si-a taiat pieptul,si-a scos inima si i-a trimis-o iubitei,ma rog fostei lui iubite,pentru a-i arata dragostea sa nemuritoare fata de ea(imi imaginez ce fata a facut cand a prmit pachetu ;)) ),in fine ideea-i k eu nu vad nimic de sarbatorit in asta,dar fie macar e o zi in care acorzi o atentie deosebita jumatatii tale,si o perioada in care vanzarile cresc cu un procent de 20%,conform studiilor.
Pentru mine sarbatorile ar trebui sa tina de bucuria spirituala,reuniunea cu familia,iubitul,prietenii depinde de semnificatia sarbatorii,nu de mancaruri sofisticate,cadouri,cadouri si iar cadouri.Dar asa e cand traiesti intr-o lume superficiala si materialista,nu cred ca voi apuca ziua cand lucrurile se vor schimba in bine

Niciun comentariu: